Попередні роки Фестивалю:


english

На стартову сторінку  Пишіть нам  

 ПРО ФЕСТИВАЛЬ   ПРЕСА   ДИСКИ   ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА   ПАРТНЕРИ, СПІВРОБІТНИЦТВО   ЛОГОТИПИ 

 Про ФЕСТИВАЛЬ 

Міжнародний фестиваль сучасного мистецтва Два дні й дві ночі нової музики/2Д2Н – це щорічна імпреза, яка з’явилася на музичній мапі України у 1995 році. Фестиваль зорганізовується та проводиться Міжнародною громадською організацією Асоціація Нова музика/AHM – Українською секцією Міжнародного товариства сучасної музики/ISCM. Голова правління АНМ, композиторка Кармелла Цепколенко є артистичним керівником фестивалю від самого початку розробляння його концепції. Незмінний директор фестивалю – музикант та менеджер Олександр Перепелиця. Велику роль у становленні фестивалю як міжнародної події відіграє його президент, перкусіоніст та дириґент, професор Фрайбурзького Університету Музики Бернгард Вульф.
Два дні й дві ночі нової музики/2Д2Н – один з найбільших фестивалів Нової музики та виконавського мистецтва в Україні.
Унікальність цієї мистецької акції полягає в тому, що він моделюється за логікою композиторського мислення та відповідно до авторської концепції це 48-годинна подія, де органічно сполучаються різноманітні види мистецтв. Це – свого роду безперервна музична вистава, підчас якої створюється ґрандіозна композиція-перформанс із особливою атмосферою, що в ній із захопленням берть участь як глядачі, так і виконавці.
За минулі роки безпосередню участь у фестивалі та інших імпрезах АНМ взяли кількасот іноземних та українських митців. Щорічна авдиторія цих заходів налічує тисячі одеситів, гостей з інших міст України та з-за кордону. Поволі події в Одесі поширюються на інші регіони та країни, сприяють виникненню нових спільних міжнародних проєктів, знаходять відображення в національних та міжнародних друкованих та електронних засобах масової інформації. Кращі записи з семи фестивалів видано на 3 компакт-дисках (один з яких подвійний). У 1999 році створено веб-сторінку фестивалю в Інтернеті www.anm.odessa.ua.
Оскільки фестиваль є некомерційним, кошти для його організації та проведення отримуються через ґранти від громадських, приватних чи урядових українських, іноземних, міжнародних фундацій та організацій.
Міжнародний фонд Відродження з самого початку існування фестивалю є його ґенеральним спонсором. Також постійну підтримку надають: Міністерство культури і мистецтв України, Одеська облдержадміністрація та Одеська міська Рада, Фонд сприяння розвитку мистецтв (Київ, Україна), Благодійний фонд Ціацан (Одеса, Україна) , фонд Про Гельвеція та Швейцарська культурна програма в Україні (Швейцарія), Австрійська амбасада, Австрійський культурний форум та KulturKontakt (Австрія), Грецька культурна фундація та Грецьке консульство в Одесі, Британська Рада, фонд Gaudeamus (Нідерланди), Німецька музична рада та Ґете-Інститут Київ (Німеччина), Французький культурний центр в Україні та асоціація AFAA (Франція), Шведський інститут та інші.

Фестиваль Два дні й дві ночі нової музики увійшов до числа здобутків незалежної України. Тож його мистецький зміст та висліди, як і сам факт та контекст його існування варті аналізу.
Фестивальний рух є показником і своєрідним каталізатором інтенсивності та якості мистецького життя будь-якої країни. Фестивалi, як переконує свiтовий та український досвiд, – це своєрiдні осередки, що визначають напрями розвитку мистецтва, формують новi iдеї, вiдкривають новi безмежні обрії творчої діяльності. Фестиваль – це не тiльки свято та насолода для публіки, а й своєрiдний механiзм регулювання та корекцiї естетичних смакiв, поглядiв, усталення певних iдеалiв. Це – і перевірення практикою новацiй, і визначання прiоритетiв, і пошук неторованих шляхiв розвитку мистецтва та культури.
За задумом та обставинами реалізації Два дні й дві ночі нової музики – це фестиваль, що не має наміру імітувати будь-який інший. Його специфіка полягає у сполученні нового змісту та нової фестивальної форми. Це явище бентежить фантазію, вибиває зі звичної колії, він є неординарним за принципами та унікальним за формою. 48-годинна безперервна акція, дві 12-годинні музичні доби, що починаються пополудні о п’ятницю й тривають до ранку неділі з перепочинком в суботу від 4-ої ранку до 4-ої пополудні. Увесь фестиваль розподіляється на Перший день, Першу ніч, Другий день та Другу ніч. Кожна музична година віддається новому перформансу, що інколи скидається на традиційний концерт, а подеколи на театралізоване дійство, скомбіноване з акціями та інсталяціями виконавських, візуальних, мультимедійних та синтетичних мистецтв. Кожна музична година має відкриту форму, являючи собою зовні непов’язані одне з одним виступи двох окремих солістів, які стикаються у своєрідному змаганні – дуелі-дуеті. Нетрадиційні акції потребують нетрадиційної ситуації й у залі. Перформери використовують спеціально обладнаний майданчик у центрі приміщення.
Виходячи з ідеалу вільного розвитку мистецтва, фестиваль береться за просування новаторських напрямів сучасної музики та синтетичних різновидів мистецтва, не обмежуючи поняття Нової музики та Нового мистецтва стильовими, ідеологічними чи іншими рамками. Головно на фестивалі чути створені останніми роками твори класичного авангарду та пост-модерну, що репрезентують різноманітні течії як живої, так і електронної, комп’ютерної й акусматичної музики. З іншого боку, фестиваль не цурається нової чи незвичної для нас мистецької форми, наприклад традиційного мистецтва Вірменії, Кореї, Монґолії чи Аляски. Взагалі фестиваль спрямовується на розвиток нових форм комунікації між музикантами, між музикантами та публікою, на театралізацію музичного мистецтва разом з усіма іншими, а також і на синтез різних видів мистецтва. Ця загальна тенденція отримує у кожному фестивалі особливі акценти.
Фестиваль 1995 мав ще досить експериментальний характер. Наголошується на драматичних творах, що сполучають інструментальну музику, спів та мовлення. Серед учасників фестивалю сяяли першокласні композитори, солісти та ансамблі: Джеймс Авері, Віолета Дінеску, Іван Єргієв, Олександр Козаренко, Карін Левайн, Пьєр-Стефан Меже, Ернст Гельмут Фламмер, Ансамбль 2e2m, ансамбль СюрПлюс, Ансамбль перкусії Вищої школи музики Фрайбурга під орудою Бернгарда Вульфа, Камерний оркестр ARCHI, Хор Одеської консерваторії, одеські ансамблі сучасної музики Гармонії світу, Фрески. У передфестивальні дні відбуваються майстерні учасників.
Фестиваль 1996. При надзвичайно високому виконавському рівні особливий акцент приділено електронній, мультимедійній та акусматичній музиці, відео-інсталяціям та орнітології (насамперед, завдяки музичним птахам Мессіана, що їх представив оркестр Вищої школи музики Фрайбурга, та живопису Олександра Ройтбурда). Серед учасників: Крістіна Ашер, Якоб тер Вельдгюйс, Філ Вільямс, Рене Вольгавзер, Ґабріела Вульф, Філіпп Кюпер, Месіас Майґуашка, Тріо Юрґа Вюттенбаха, Ансамбль Contrechamps, ensemble neue musik zürich, Квартет НОМОС, Саксофоновий квартет XASAX. Показано музично-документальний фільм Лілії Олівьє-Огієнко, присвячений творчості Софії Ґубайдуліної та Валентина Сильвестрова. Передфестивального тижня проведено численні композиторські та виконавські майстерні. Київськими кінодокументалістами відзнято художньо-документальну стрічку про фестиваль.
Фестиваль 1997. Фестиваль знаходить дедалі більшу підтримку міжнародних та іноземних урядових і громадських фундацій та організацій. До Одеси приїздять такі великі мистецькі колективи, як Московський ансамбль сучасної музики під орудою Юрія Каспарова та австрійська музично-театральна компанія АРБОС, що привозить прем’єру містичної комедії Концерт птахів (лібрето Джевада Карахасана, музика декількох композиторів різних європейських країн). На фестивалі чується джазовий нюанс, щоправда інтегрований з новою музикою (Даніель Кієнтзі, Аліна-Марія Млечко). Вперше репрезентовано твори напряму мінімалізму, виконувані професорами консерваторій Фрайбурґа та Одеси. На форум приїздять Кейс Вієрінга, Ян Вількок, Марсель Вормс, Всеволод Задерацький, Роберт Зутер, Дітер Мак та інші. Влаштовується сім фортепіанових форумів. Фестиваль сприяє визнанню Одеси як осередку розвитку нового мистецтва.
Фестиваль 1998. Вперше до Одеси приїздять ансамбль Klangheimlich, струнний квартет Lumina, піаніст Євген Громов та ансамбль Проект-7, що виконав твори українських композиторів, зокрема Сергія Зажитька та Людмили Юріної. З успіхом виступають Барі Веб, Паскаль Конте, Славик Стахов, Тріо Авлос, дует Андрія Війтовича – Пола Сілверторна, ансамбль Звуковые пути на чолі з Алєксандром Радвіловічем. Презентуються митці візуального мистецтва – Валентин Раєвський, Микола Кривенко та Василь Рябченко. Вперше організатор фестивалю – Асоціація Нова музика – отримує інформаційну підтримку ISCM. Напередодні виходить протиражований однією з кращих німецьких фірм компакт-диск з музикою попередніх випусків фестивалю. Стаття Одеса у новому виданні найавторитетнішої німецької музичної енциклопедії Музика в історії та сучасності / MGG завершується інформацією про фестиваль.
Фестиваль 1999. Передфестивального тижня поряд з майстернями влаштовується фестиваль-прелюдія. З фестивалем зустрічаються Міхаїл Броннер, Фрідріх Ґауверкі, Віолета Дінеску, Джеймс Кларк, Kaрін Левайн, Альфред Меліхар, Арне Мельнес, Ваче Шарафьян, ансамблі Q-O2, Тріолог, Стокгольмський саксофоновий квартет, ensemble neue musik zürich та інші.
Фестиваль обертається на арену світових прем’єр і вперше отримує умовну мистецьку тему – цього разу Чотири Стихії. Вперше фестиваль відвідують представники автентичних музичних традицій Вірменії, Кореї та Монґолії, чиї виступи дають нові виміри для розвитку Нової музики. Особливий наголос робиться на різноманітних формах музичного театру. Увагу привертає сучасний танц-перформанс у виконанні Аріли Зіґерт.
Фестиваль 2000. Умовна мистецька тема – це аспекти людського світогляду: фізіологічний, психологічний, соціальний та філософський. Кожен репрезентують своєрідні “візії”, щораз інші: соціум – візії соціальні (поверхні, веґетація, трансформація); комунікацію – психологічні (переміщення та зсуви, плей-офф, згукові пейзажі); аґреґат – фізіологічні (голос шуму, звукові пейзажі); інтеґрацію – філософські (опромінення-випромінення, чотири пори року, прощавання з ляльками). Знову фестиваль має екзотичний блок – традиційне мистецтво монґолів, інуїтів. Японські прощавальні ляльки отримують модерну інтерпретацію. Особлива увага до європейських музикантів найвищого рівня, до театралізації та синтетичних мистецьких форм.
Фестиваль 2001. Ідея лишається незмінною: Музичний театр. Драматургія таж сама: безперервний розвиток з повторами деяких блоків (Соло-Солісімо, Дуель-Дует), що виконують Іво Нільсон, Йон Аксельссон, Серґіюс Кірсенко та Нерінґа Буткуте, Мішель Маранґ, Пьєр Стефан Меже, Іван Єргієв, Олена Єргієва та інші), відправними та кульмінаційними пунктами (Концерт-Сцени, Антракт-Фантазія, виступи ансамблів Континуум, Фрайбурзька перкусія, Археус, Струнне тріо імені Кандинського, Арс поетика, Тріо Гаан, Віденський колаж, Гармонії Світу та інших). Наголос зроблено на спробі прищепити у структуру фестивалю (заснованого на пріоритеті фахового виконавського та композиторського мистецтва) підготовану імпровізацію, а також поєднати автентичну музику (на VII фестивалі – це Індія, Азербайджан) та імпровізаційну музику (Дует Фатале з Швейцарії, танцівники з різних країн) та спроби розвинути власний стиль на основі різноманітного досвіду світової музики (Й. Адаміс, Греція). Назагал, комунікація у час Міленіуму.
Фестиваль 2002. Концепція фестивалю залишається тією самою: велика міжнародна подія Нової музики – приблизно 200 учасників (композиторів та виконавців з усього світу). Мета – об'єднати Нову музику з новою музичною формою, щоб продемонструвати новітні тенденції українській аудиторії, сприяти інтеграції української музики до всесвітньої музичної культури. Особливість 8-го фестивалю полягає в концентрації уваги на театральних формах та жанрах. У програмі твори таких композиторів, як Б. Каванна, О. Балакаускас, Е. Баліо, Г. Чобану, Ж.-Л. Дарбелляй, Ф. Донатоні, В. Дінеску, Е.-Г. Фламмер, Г.Гаврилець, Ю. Гомельська, Л. Ґреґард, К. Генкінґ, Р. Калімуллін, Д. Мак-Муллін, В. Міттерер, A. Мельнес, І. Небесний, O. Нойвірт, В. Польова, В. Рунчак, Л. Самодаєва, O. Щетинський, Є. Станкович, K. Цепколенко, Р. Валлін, М. Уеслі-Сміт, Й. Вюттенбах, Л. Юріна, A. Загайкевич, С. Зажитько та інших. Серед виконавців: Дует Каданс, ансамбль Тембр актуель, ансамбль Klangheimlich, ансамбль Партита радикале, Кабінет-театр, Одеський Камерний Оркестр, ансамбль Гармонії Світу, Брайзахський ансамбль гравців у бісер, Стокгольмський саксофоновий квартет, тріо Оріон, тріо La Touche, ансамбль Accroche Note; В. Баро (фортепіано), І. Єргієв (баян), П. Конте (баян), Р. Фрідріх (труба), А. Кіріченко (фортепіано), І. Шаврук (диригент), В. Возняк (кларнет), Б. Вульф (диригент), О. Дарбелляй (валторна) та інші.
Фестиваль 2003 сприяв розвиткові усіх напрямків аванґардної, сучасної та пост-модернової музики, у тому електроніку та/або комп’ютерну музику. Незвичний механізм дії полягає у незвичності ситуації для публіки. Концепція Фестивалю-2003 залишається тією ж самою: велика міжнародна подія Нової музики за участю понад 300 музикантів, композиторів, музикознавців та менеджерів з усього світу. Метою є поєднання Нової музики з новою фестивальною формою для демонстрації новітніх напрямків Нової музики українській аудиторії та сприяння інтеґрації української музики до всесвітньої музичної культури.
У програмі твори таких композиторів, як: Д. Андовська, В. Беляєв, A. Борнгефт, М. Вірсаладзе, Б. Каванна, Ж.-Л. Дарбелляй, В. Дінеску, А. Дютіє, Б. Фроляк, В. Германавічюс, Б. Жіне, Ю. Гомельська, I. Готковська, Г. Гаврилець, В. Гайн, Г.-Й. Геспос, A. Ясенка, Р. Калімуллін, Д. Косоріч, В. Ларчіков, С. Луньов, Ф.Б. Маш, M. Марбe, E. Мірзоєв, В. Польова, Ф. Россе, В. Рунчак, A. Рупперт, Л. Самодаєва, Ф. Сархан, O. Щетинський, Р. де Смет, Є. Станкович, A. Томльонова, K. Цепколенко, Л. Юріна, A. Загайкевич, С. Зажитько та інших.
Серед виконавців: дует Каданс, дует Neue Flötentöne, Ebony-квартет, ансамбль HOT-3, ансамбль 10:10, ансамбль сучасної музики Фрески, ансамбль сучасної музики Гармонії Світу, Одеський камерний оркестр, ансамбль Denosjours, Ансамбль перкусійників Вищої школи музики м. Фрайбурга, T. Kравченко (фортепіано), І. Єргієв (баян), І. Шаврук (дириґент), Б. Вульф (дириґент) багато інших.
Фестиваль 2004 – це святкування десятої річниці 2Д2Н – одного з найбільших та інформативних фестивалів Нової музики та виконавського мистецтва в Україні. До програми увійшли приблизно 100 творів, у тому 20 світових прем’єр українських та зарубіжних композиторів. Багато музичних перформансів мають театральний характер, поєднаний із художньою дією, згуковими, відео, кіно та мультимедійними інсталяціями. Незвичний механізм дії розрахований на незвичну ситуацію для публіки. Перед фестивалем відбуваються концерти, майстерні та Міжнародний форум новітнього мистецтва – конференція (круглий-стіл) арт-менеджерів, представників МІЦ та директорів фестивалів (цей захід підтримано ґрантом Європейської культурної фундації, Амстердам, Нідерланди).
Концепція Фестиваля залишається тою самою: велика міжнародна подія Нової музики за участі музикантів, композиторів, музикознавців та менеджерів культури з усього світу. Метою є поєднання Нової музики з новою фестивальною формою, демонстрація українському глядачеві нових напрямків Нового мистецтва, а головне – сприяння інтеґрації української музики до світової культури. Особливість Х Фестивалю полягає у широкому застосуванні театральних форм та жанрів.
Програма Х міжнародного фестивалю сучасного мистецтва Два дні й дві ночі нової музики включає твори: З. Алмаші, Д. Андовської, С. Азарової, В. Дінеску, С. Дракуліч, В. Ґерманавічюса, Ю. Гомельської, Г. Вайман, Р. Калімулліна, С. Колмановського, З. Кравзе, А. Лапорте, В. Ларчікова, С. Луньова, А. Радвіловича, В. Польової, В. Рунчака, А. Рупперта, Л. Самодаєвої, О. Щетинського, Д. Шнебеля, В. Сильвестрова, Р. де Смета, Е. Станковича, A. Томльонової, К. Цепколенко, С.Р. Гіршфельда, Л. Юріної, А. Загайкевич, А. Зограбяна, С. Зажитька та інших.
Серед виконавців: Берлінське дуо, Дельта саксофон квартет, дует Каданс, дует Кордепіано, Державний ансамбль солістів Київська камерата, ансамбль сучасної музики Фрески, ансамбль Гармонії світу, тріо Avalon, тріо Frissons, ансамбль Senza Sforzando, ансамбль SurPlus, Одеський камерний оркестр, Ансамбль перкусійників Вищої школи музики м. Фрайбурга, вокальний квартет Vox, ансамбль Pierrot Lunaire, М. Барбетті (альт), В. Баро (фортепіано), С. Вермеєрш (кларнет), Б. Вульф (диригент), Г.Л. Девіс (кларнет), Г. Кох (фортепіано), Т. Кравченко (фортепіано), В. Матюхін (диригент), В. Мурза (акордеон), О. Мурза (балалайка), А. Рупперт (сопрано), І. Шаврук (диригент), К. Шлавбах-Уль (сопрано), І. Єргієв (акордеон) та інші.
Фестиваль 2005 присвячується Помаранчевій революції. Це – фестиваль великих сподівань української музичної громадськості на докорінні зміни. Втім, це не означає, що музична ідеологія фестивалю змінилася – ми і далі йдемо своїм шляхом, але віримо, що демократичні зрушення нададуть нам додаткові можливості для розвитку сучасного професійного українського мистецтва. Представлено всі жанри, у тому театр, танець, візуальні мистецтва, перформанси, інсталяції; багато творів пов’язані з електронікою та комп’ютерами, а також з відео.
Програма Одинадцятого фестивалю включає твори таких композиторів як: С. Азарова, З. Алмаші, К. Антін, Тьєрі Ое, Г. Гаврилець, Ю. Гомельська, А. Загайкевич, O. Кармона, Д. Киценко, Дж. Кларк, В. Ларчіков, С. Луньов, Ж. Мартінайтите, Ш. Палестіне, С. Пілютиков, П. Плаксін, В. Польова, В. Рунчак, Р. Салімов, Л. Самодаєва, Б. Сегін, Ф. Тамура, А. Томльонова, Б. Фроляк, К. Цепколенко, А. Шлюнц та інші.
Виконавці: дует Віолончелліссімо, дует Каданс, Дует-Дуель, ансамбль сучасної музики Фрески, ансамбль Accroche Note, ансамбль Амальтея, група Хореографія-Танець-Перформанс, Фортепіановий квартет Самарської філармонії, дует Матіас Артер / Маркус Гохулі та Сильвія Ноппер, ансамбль Senza Sforzando, Фрайбурзький ансамбль перкусії, ансамбль перкусії Одеської державної музичної академії ім. А.В. Нежданової Карильон, камерний ансамбль Нова музика в Україні, Ф. Вангекке (сопран), Б. Веб (тромбон), В. Возняк (кларнет), Ю. Конрад (фагот), О. Перепелиця-молодший (фортепіано), Р. Проседа (фортепіано), С. Фольц (фортепіано), Н. Широкорад (фортепіано), Б. Вульф (перкусія), М. Фальк (гітара), I. Єргiєв (баян), О. Єргієва (скрипка) та інші.
Фестиваль 2006. Основна концепція фестивалю залишається незмінною: велика міжнародна подія Нової музики за участю музикантів з усього світу. Мета - об'єднання Нової музики з новою музичною формою, показ новітніх тенденцій, сприяння інтеграції українського музичного мистецтва до всесвітньої музичної культури. Специфіка 12-го фестивалю: наголос на зв’язках музики та літератури. Кожна музична година становила новий перформанс, що інколи скидався на традиційний концерт, а подеколи - на театралізоване дійство, скомбіноване з акціями та інсталяціями виконавських, візуальних, мультимедійних та синтетичних мистецтв.
У програмі були твори таких композиторів, як: С. Азарова, З. Алмаші,А. Брілюс, М. Броннер, Г. Гаврилець, Ю. Гомельська, С. Дракуліч, Л. Жупкова,А. Загайкевич, С. Зажитько, Р. Калімуллін, О. Козаренко, О. Красотов, Ю. Ланюк, І. Небесний, П.-Д. Панель, А. Печі, С. Пілютиков, В. Польова, А. Радвілович, В. Рунчак, Л. Самодаєва, Л. Сидоренко, В. Сильвестров, М. Скорик, І. Тараненко, А. Тіхоплав, А. Томльонова, Г.-П. Френер, Б. Фроляк, К. Цепколенко, А. Чібалашвілі, М. Шоренков.
     Серед виконавців: Є. Барнік (фортепіано), В. Возняк (кларнет), Б. Вульф (диригент),І. Галатенко (сопрано), I. Єргiєв (баян), О. Єргієва (скрипка), О. Єфремова (орган), Л. Жупкова(скрипка), Т. Кравченко (фортепіано), П.-С. Меже (саксофон), О. Перепелиця-молодший (фортепіано), О. Полтавченко (віолончель), Р. Репка (фортепіано), А. Ткаченко (скрипка), С. Шольц (віолончель), Т. Юркіч Свібен (фортепіано), Р. Юсіпей (баян), ансамбль асамісімаса, ансамбль сучасної музики Гармонії світу, дует Les Éclats Du Son, дует Каданс, ансамбль Класик-модерн, ensemble neue musik zürich, тріо La Tache, Львівський флейтовий квартет, дует Рунедако, ансамбль Senza Sforzando, Ансамбль перкусії Фрайбурзького музичного університету.
Фестиваль 2007 і далі є один з найбільших та найінформаційніших фестивалів Нової музики в Україні, який наголошує на театралізації перформансів в комбінації з візуальними, мультимедійними, відео- та кіноакціями. До цьогорічної програми долучено концерти фестивалю-прелюдії.
У програмі 13-го фестивалю твори таких композиторів, як: Б. Альварадо, З. Алмаші, Д. Аман, Т. Андоніу, І. Андрюнас, М. Борбудакіс, А.А. Брузайте, А. Векумніекса, О. Войтенко, Г. Гаврилець, К. Генкінґ, В. Ґерманавічюс, Ю. Гомельська, А. Загайкевич, О. Козаренко, З. Кравзе, В. Ларчіков, С. Луньов, М. Панайотов, Т. Парулава, Є. Петриченко, С. Пілютікова, В. Польова, В. Рунчак, Л. Самодаєва, Є. Станкович, А. Томльонова, Б. Фроляк, К. Цепколенко, Н. Черній, М. Швед, М. Шнайдер-Голлек,І. Щербаков, Л. Юріна, та інших. Серед виконавців: М. Анастассова (художниця), І. Андрюнас (бірбіне),Ж.-М. Баланья (фортепіано), Р. Берґман (бас-баритон), Ґ. Бруннер (скрипка), Н. Бузанова (фортепіано), К. Бурґер (туба, тромбон, чимбасо, диджериду), Ф. Вангеке (сопрано), Б. Вульф (перкусія, дириґент), Я. Дзяляк (скрипка), I. Єргiєв (баян), О. Єргієва (скрипка), П.Л. Конджедо (перкусія),М. Мохрякова (Перепелиця) (фортепіано), Л. Малет (флейта), О. Омельченко (перкусія), С. Охрімчук (скрипка),О. Перепелиця-молодший (фортепіано), Ф. Россо (фортепіано), А. Савицька (скрипка), П. Товстуха (дириґент, композитор, піаніст), А. Ферісдаль (гітара), І. Шаврук (дириґент), ансамбль Амальтея, дует Каданс, ґрупа МЕЛО, ансамбль НатАлекс, камерний ансамбль Нова музика в Україні, Новий драматичний театр на Печерську, Одеськийкамерний оркестрОдеської обласної філармонії, Ансамбль Нової музики Київської організації Національної спілки композиторів України Рикошет, ансамбль Senza Sforzando, ансамбль Симетрія, Ансамбль перкусії Фрайбурзького музичного університету, ансамбль сучасної музики Фрески, дует Фенікс.
Фестиваль 2008. Два концерти-прелюдії передували відкриттю 14 випуску фестивалю. Концепція фестивалю залишається тією ж самою: велика міжнародна подія Нової музики - приблизно 200 учасників з усього світу. Мета - об'єднати Нову музику з новою фестивальною формою, щоб продемонструвати новітні тенденції нової музики українській аудиторії, сприяти інтеграції української музики до всесвітньої музичної культури. Специфіка 14-го фестивалю: широке використання театральних форм та жанрів.
     Програму складають твори таких композиторів як: Ф. Аллахверді , З. Алмаші, Б. Альварадо, O. Бен-Амоц, A. Бондаренко, B. Бронінг, Дж.Кларк, Г. Крамб, В.Дінеску, В. Ґерманавічюс, Ю. Гомельська, Г.M. Горецький, Г. Гаврилець, Р. А. Загайкевич, С. Зажитько, Калімуллін, M. Копитман, О. Козаренко, O. Красотов, Д.Косорич, С. Луньов, П.Мікетін, E. Мірзоєв, Є. Петриченко, С. Пілютіков, В. Польова, С. Прово, Ф.Ржевський, В.Росінський, В. Рунчак, Л. Самодаєва, Л.Сидоренко, Є. Станкович, О.Сурових, І.Тараненко, А. Томльонова, Б. Фроляк, К. Цепколенко, К.Швайн, М. Швед, Г.Шелсі, О.Щетинський, Л. Юріна та інших.
     Серед виконавців: А. Атталла кларнет США, K. Дей джинаші шакухачі Данія, A. Зелінська скрипка Польща, З. Зорін скрипка Ізраїль, П.Л. Конджедо перкусія Італія,О.Перепелиця-молодший фортепіано Україна, Ф.Россо електронікаІталія, Ф. Хаузер перкусія Швейцарія, В. Каунзнер скрипка Німеччина, Т. Кравченко фортепіано Україна, Г.Маккензі скрипка Велика Британія, Ф.Мо скрипкаВелика Британія, М. Мохрякова-Перепелиця фортепіано Україна, У.Р.Мартфельд фортепіано Німеччина, O. Мурза балалайка Україна, M. Шуппе співачка Швейцарія, І. Шаврук диригент Україна, Л.Шутко скрипка Україна,O. Шутко скрипкаУкраїна, Б. Вульф перкусія, диригент Німеччина та інщі. Оркестри та ансамблі: Національний одеський філармонійний оркестр, Одеський філармонійний камерний оркестр, дует РунедакоСША, Континуум Нью-Йорк США, Les Éclats Du SonНімеччина, Нова музика України, Senza Sforzando Україна, ансамбль сучасної музики Гармонії світуУкраїна, тріо Каданс Україна, тріо Мальви Україна, ансамбль перкусії Фрайбурзького музичного університету Німеччина, ансамль перкусійників Лугано Швейцарія та інші.
Фестиваль 2009. Два концерти-прелюдії передували відкриттю 15-го випуску фестивалю. Концепція Фестивалю залишається тією ж самою: велика міжнародна подія з Нової музики за участю музикантів, композиторів, музикознавців та менеджерів культури з усього світу. Метою є поєднання Нової музики з новою фестивальною формою, демонстрація українському глядачеві нових напрямків Нового мистецтва, сприяння інтеграції Української музики до світової культури. Мета полягає в тому, щоб об'єднати нову музику з новою формою фестивалю, щоб продемонструвати нові тенденції нової музики українському слухачеві (близько 2000-3000 глядачів), щоб сприяти інтеграції української музики до всесвітньої музичної культури.
     Особливістю 15-го фестивалю є широке використання театральних форм та жанрів.
15-ий Міжнародний фестиваль сучасного мистецтва "Два дні й дві ночі нової музики" включає в себе твори: З. Алмаши, М. Баретти, В. Бартуліса, Ю. Думітреску, В. Дінеску, Б. Фроляк, В. Германавічуса, Ю. Гомельської, Г. Гаврилець, Х.Генкінга, М. Ковлера, З. Краузе, Д. Куртага, С. Луньова, А. Мартінайтіса, М. Мейерханса, Ю. Місек, Д. Парка, Е. Петриченко, В. Польової, В. Росінського, В. Рунчака, Л. Самодаєвої, А. Шльонц, В. Школьніка, О. Щетинського, М. Шведа, М. Скорика, J. Станковича, О. Сурових, Л. Сидоренко, Ю. Тьецу, А. Томльонової, Т. Туомела, К. Цепколенко, Л. Юріної, А. Загайкевич, С.Зажитька та інших. Виконують: Національний Одеський філармонійний оркестр, Одеський філармонійний камерний оркестр, Камерний ансамбль "Нова музика в Україні, Дуо Фенікс, Ансамбль Quarta +, ансамбль Plus, ансамбль Senza Sforzando, Стокгольмський квартет саксофонів, ансамбль Гармонії Світу, Л. Бахман (туба), Р. Бергман (бас-баритон), Г. Бруннер (скрипка), Х. Ерл (диригент), Т. Кравченко (фортепіано), Ж. Мачеролло (акордеон), Л. Мандлер ( тромбон), Р. Мерсера (віолончель), П.-С.Меже (саксофон), У. Моріц (ударні), І. Шаврук (диригент), Ф. Вангеке (сопрано), С. Вермеерш (кларнет), Ф. Велті (голос), Ву Вей (mundorgan), Б. Вульф (диригент) та інші .
Фестиваль 2010. Концепція Фестивалю залишається тією ж самою: велика міжнародна подія з Нової музики за участю музикантів, композиторів, музикознавців та менеджерів культури з усього світу. Метою є поєднання Нової музики з новою фестивальною формою, демонстрація українському глядачеві нових напрямків Нового мистецтва, сприяння інтеграції Української музики до світової культури. Мета полягає в тому, щоб об'єднати нову музику з новою формою фестивалю, щоб продемонструвати нові тенденції нової музики українському слухачеві (близько 2000-3000 глядачів), щоб сприяти інтеграції української музики до всесвітньої музичної культури.
     Особливістю 16-го фестивалю є широке використання театральних форм та жанрів, акцент - на перкусійній музиці.
16-ий Міжнародний фестиваль сучасного мистецтва "Два дні й дві ночі нової музики" включає в себе твори: Г. Апергіса (F), М. Беретті (CH), C.M.Карнесі (РО), Н. Черній (UA), Г. Крамба (США), Дж. Фішера (Німеччина), Г.-П.Френера (CH), Г. Гаврилець (UA), Ю. Гонцова (RU), В. Германавічуса (LT), Д. Гірода (CH), Ю. Гомельської (UA), В. Горлінського (RU), Ф. Хаузера (SH) , В. Камінського (UA), М. Коломійця (UA), Д. Косоріча (BG), Л. Ланглоця (СН), Д. Мака (DE), Т. Ліотіса (ГР), Е. Нізамова (RU), К. Розенбергер (СН), В. Росінського (RU/АС/ES), В. Рунчака (UA), Г. Челсі (ІТ), Б. Сегіна (UA), Р. Серкснуте (LT), Ю. Шапіро (DE), О. Шмурака (UA), Л. Сидоренко (Україна), А. Сисоєва (Росія), М. Шведа (UA), Ю. Такахаші (JA), Т. Такеміцу (JA), А. Томльонової (UA) К. Цепколенко (UA), І. Юнь (KP/DE) та інших. Виконавці: Р. Бліскевічус (LT) акордеон, Чордос квартет (LT), Ж. Дзілак (PL/CH) скрипка, ансамбль zürich für Neue Musik (СН), ансамбль Senza Sforzando (UA), ансамбль ударних інструментів Лугано (Швейцарія), Любек ансамбль ударних інструментів (DE), Муніципальні інструментальний квартет духових музичного театру (Україна), тріо Gongeego (SE), тріо бандуристок "Мальви (UA), ансамбль ударних інструментів Університету музики Фрайбурга (Німеччина), ансамбль ударних інструментів Одеської національної академії музики (UA), М. Ріфер (DE) перкусії , А. Савіцька (UA / CH) скрипка, Катаріна Шрьотер (DE) флейта, Камерний оркестр Одеської обласної філармонії (UA), . Ф. Влаші (AL/ES) скрипка, Ю. Константінеску (Румунія) сопрано, Т. Рой (UA) флейта, І. Шаврук (UA) диригент, Б. Вульф (Німеччина) диригент та інші.


Кожен справжній фестиваль існує насамперед заради відчуття свята, яке він дарує учасникам та гостям, але Два дні й дві ночі нової музики мають ще й низку важливих здобутків і наслідків, що заслуговують на окремий перелік.
Форум в Одесі є парадом досягнень українського та свiтового мистецтва, демонстрацiєю нових iдей в галузях форми, змiсту та виконавства. Він має ще й функцію виховання естетичних смаків публіки та митців, пошуку нових форм самого існування сучасного мистецтва, неординарних постановчих та дизайнерських рішень, пропаганди таких нових синтетичних видів, як перформанс (поєднання музичної iдеї з символiчно закодованою пластикою акторського руху), iнсталяцiя (сполучення візуальних та акустичних iдей з життєвою та соцiальною дiєю), вiдеоiнсталяцiя (зіткнення рiзноманiтних форм вiдеоряду з музикою) тощо.
З кожним роком імпреза набуває дедалі більшої популярності у світі, привертаючи увагу та зацікавленість фахівців. До України прагнуть приїхати зірки виконавства та видатні композитори з метою продемонструвати свої творчі досягнення. Щораз більший інтерес викликають прем’єри українських творів. На одеському фестивалі українська музика не поступається сучасним світовим досягненням. Новi напрями та форми музичного, виконавського, візуального, мультимедійного мистецтва вже існують в Україні нарівні з будь-якою іншою країною. Визнання українського сучасного мистецтва фактично відбувається на тих фестивалях, де встановлюються пріоритети та напрямки розвитку. Вони дають українській музиці шанс потрапити до репертуару іноземних виконавців. Таким чином забезпечується продовження форуму в концертних залах світу.
За роки проведення фестивалю встановилася співпраця з іноземними та міжнародними фондами та культурними центрами. Вже багато років одеський форум показує, що Україна є надійним та повноцінним партнером європейської культурної співдружності. Іноземні учасники фестивалю, керівники та представники європейських культурних установ переконалися, що Європа має ще один майданчик для демонстрації Нової музики та мистецтва. Це ще раз було засвідчено на проведеній в Києві Міжнародним фондом Відродження зустрічі українських мистецьких громадських організацій з іноземними культурними центрами в Україні, де багато хто з представників останніх визнав, що вже не мислить України без Двох днів і двох ночей нової музики.
Надважливим є навчально-виховний ефект фестивалю. Вищi досягнення українського та світового мистецтва демонструються в Одесi. Фестиваль постав справжньою майстернею для українських музикантів, особливо для студентів, які дістають нагоду відвідати класи провідних митців та поспiлкуватися з ними, порадитися щодо розв’язання тих чи iнших проблем. Кожен має певну користь: iнструменталiст, спiвак, композитор, режисер, перформер чи художник. На фестивалi представлено прiоритетнi напрямки сучасного мистецтва, i незалежно від кваліфікації кожен може дізнатися нового для себе, урізноманітнити свої естетичнi погляди. Ми є свідками того, як змінюються люди та загальна ситуація, як нове мистецтво отримує право на життя й стає життєвою потребою.
Досвід Двох днів й двох ночей нової музики починають студіювати представники країн, що розвиваються. За підтримки спеціальних фондів вони приїздять навчитися робити фестивалі. Наприклад, для Монґолії фестиваль та АНМ постали донором набутого досвіду, надавши концепційну й документальну допомогу та зорганізувавши подорож українських музикантів на перший у цій країні фестиваль нової та традиційної музики Стукіт копит. Багатий досвід фестивального менеджменту мав вирішальне значення підчас заснування Центру практичного менеджменту культури / ЦПМК в Одесі.
Фестивальний рух поширюється Україною. З’являються фестивалі сучасної музики, зокрема в Києві, Львові та Запоріжжі. Але на сьогодні лише одеський – цілком присвячено Новій музиці. Його доробок розповсюджується за допомогою видання нот, компакт-дисків, через пресу, Інтернет, радіостанції багатьох країн, а також через живі імпрези, що їх провадить АНМ в українських та іноземних містах.
Дуже важливо, що фестиваль об`єднує музикантiв, художникiв, акторiв, режисерiв рiзних країн, дозволяє їм демонструвати свою спiвдружнiсть мовою мистецтва, породжує спільні мистецькі проекти та культурні акції. Результат фестивалю – нові твори, що створюють іноземні композитори для українських музикантів, а українські автори – для іноземних виконавців.
Існування одеського форуму має особливу вагу для української культури, для її розвитку та інтеґрації до європейського та світового культурного простору. Безумовно, фестиваль митців-новаторів стає традицією, що, можливо, й є його найзначнішим наслідком.
Фестиваль 2011. Концепція Фестивалю залишається тією ж самою: велика міжнародна подія з Нової музики за участю музикантів, композиторів, музикознавців та менеджерів культури з усього світу. Метою є поєднання Нової музики з новою фестивальною формою, демонстрація українському глядачеві нових напрямків Нового мистецтва, сприяння інтеграції Української музики до світової культури. Мета полягає в тому, щоб об'єднати нову музику з новою формою фестивалю, щоб продемонструвати нові тенденції нової музики українському слухачеві (близько 2000-3000 глядачів), щоб сприяти інтеграції української музики до всесвітньої музичної культури. Особливістю 17-го фестивалю є широке використання театральних форм та жанрів, акцент - на перкусійній музиці. 17-ий Міжнародний фестиваль сучасного мистецтва "Два дні й дві ночі нової музики" включає в себе твори композиторів: Н. А. Губер (CH), В.Рунчак (UA), Дж. Кейдж (US), В. Варел (SE), П. Гаапанен (FL), А. Еріксон (SE), М. Швед (UA), А. Томльонова (UA), І. Щербаков (UA), Т. Такеміцу (JP), Л. Сидоренко (UA), Х. М. Ґурецький (PL), З. Алмаші (UA), Т. Ліотіс (GR/DE), Л. Беріо (ІТ) А. Кнюзеля (CH) Я.Ксенакіс (GR/F), К. Найдгефер М. Давідовський (AR/US), І. Пахота (UA), Т. Кеслер (CH), Р.Карґер (DE), С. Азарова (UA/NL), С. Вермейрша (BE), П. ван Дерзен (NL), А. М. Сейфіпур (IR) Дж. Н. Бек (US), О. Красотов (UA), М.-Ч. Дональд Ю (HK), Н. Візаллі (ІТ), Т. Хосокавва, В. Камінський, Б. Фроляк (UA), Роберт Штарер (US), .К.Розенберґер (CH), М. Бішоф (CH), Т. К. Й. Маєр (CH), Л. Бахман (CH), А. Загайкевич (UA), Н.Візаллі (IT ), C.M.Карнесі (РО), Н. Черній (UA), Мак-Чінг Дональд Ю (HK), Ю.Гонцов (RU), А.Риндін (RU), Ю.Поволоцький (IL), Д.Урбан (CH), Б.Юсупов (IL), Г. Гаврилець (UA), В. Германавічус (LT), Ю. Гомельська (UA), Росінський (RU/АС/ES), В. Г. Челсі (ІТ), Б. Сегіна (UA), Р. Серкснуте (LT), О. Шмурак (UA), Ю. Такахаші (JA), Т. Такеміцу (JA), К. Цепколенко (UA) та інших. Виконавці: АНСАМБЛЬ ПЕРКУСІЇ ФРАЙБУРЗЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ МУЗИКИ (DE), АНСАМБЛЬ ПЕРКУСІЇ ОДМА ім. А. В. НЕЖДАНОВОЇ, МОНІКА ДАНІЕЛЬСОН сопрано та ПЕР СЄҐРЕН перкусія (SE), СТРУННИЙ КВАРТЕТ ГАРМОНІЇ СВІТУ (UA), АННА САВИЦЬКА (UA/PL) та ЯКУБ ДЗЯЛАК (PL) скрипки, ФРАНЦІСКА ВЕЛЬТІ (CH) сопрано та МОРІЦ МЮЛЛЕНБАХ (CH) віолончель, ТРІО БАНДУРИСТОК МАЛЬВИ (UA), МАЦ ШАЙДЕҐЕР (CH) гітара та ҐАРІ БЕРҐЕР електроніка (CH), СТЕФАН ВЕРМЕЙРШ (BE) бас-кларнет ,Сергій Майборода (UA) скрипка, Давід Вілья (ES) електрогобой, Владімір Росінський (RU/AT/ES) електроальтівка, МАЦ ШАЙДЕҐЕР (CH) електрогітара та ҐАРІ БЕРҐЕР електроніка (CH), ОСТАП ШУТКО (UA) скрипка та ОЛЬГА ШУТКО (UA) віолончель , КОНТРА-Trio (CH), МАКС РІФЕР (DE) та НІКОЛАС РІЙД (GB) перкусія, АНСАМБЛЬ SENZA SFORZANDO (UA), Моріц Мюлленбах (CH) віолончель, Франціска Вельті (CH) сопрано, Б. Вульф (Німеччина) диригент та інші.
Фестиваль 2012. Концепція Фестивалю залишається тією ж самою: велика міжнародна подія з Нової музики за участю музикантів, композиторів, музикознавців та менеджерів культури з усього світу. Метою є поєднання Нової музики з новою фестивальною формою, демонстрація українському глядачеві нових напрямків Нового мистецтва, сприяння інтеграції Української музики до світової культури. Мета полягає в тому, щоб об'єднати нову музику з новою формою фестивалю, щоб продемонструвати нові тенденції нової музики українському слухачеві (близько 2000-3000 глядачів), щоб сприяти інтеграції української музики до всесвітньої музичної культури. Особливістю 18-го фестивалю є широке використання театральних форм та жанрів, акцент – на камерній музиці. 18-ий Міжнародний фестиваль сучасного мистецтва "Два дні й дві ночі нової музики" включає в себе твори композиторів: Н.А. Губер (CH), Гіампаоло Корал (IT), Іво Петріч (SL), Кармелла Цепколенко (UA), Павел Мільхечіч (SL), Нанад Фірст (..), Лоїзе Лебіч ( SL), Юрг Вюттенбах (CH), Людмила Юріна (UA), Елізабет Шімана (CH), Томаш Лаук (CH), Сімое Восечек (CZ), Тзевта Дімітрова (BG), Артик Токсанбаєв (KZ), Аділь Бестибаєв (KZ), Балнур Кидирбек (KZ), Геннадій Ляшенко (UA), Георг Лігеті (IT), Золтан Алмаші (UA), Константін Яской (BL), Алєксандр Ласон ( PL), Любава Сидоренко (UA), Олексій Шмурак (UA), Мір'ям Таллі (EST), Беньямін Стерн (SE), Іда Лунден (SE), Малін Банг (SE), Пауль Ботен (SE), Юлія Гомельскайя (UA), Іріс тер Шипхорст (DE), Людмила Самодаєва (UA), Алла Загайкевич (UA), Світлана Азарова (UA/NL), Олександр Шимко (UA), Алла загайкевич (UA), Юрг Вюттенбах (CH), Volodymyr Runchak (UA), Едвард Сілескі (PL), Карлос Малколм (..), Богдана Фроляк (UA), Джуліан Папроскі (PL), Кшиштоф Кніттель (PL), Юлія Гомельська (UA), Дмітрій Курляндскій (RU), Владімір Раннєв (RU), Олександр Грінберг (UA/DE), Богдан Сєгін (UA), Сєргєй Хісматов (RU), Золтан Алмаші (UA), Алєксандра Філоненко (UA/DE), Анастасія Садомская (UA/IL), Наталія Черній (UA), Алєксандр Риндін (RU), Юрій Гонцов (RU), Ваіда Striaupaite-Beinariene (LT), Егідія Медексайте (LT), Ліна Лапелуте (LT), Андріус Маслековас (LT), Вітаутас Германавічус (LT), Кармелла Цепколенко (UA), Антті Аувінен (FN), Рісто Вуолане (FN), Вінсент Персічетті (IT), Владімір Росінскій (ES). Виконавці: Руперт Бергман (AU) басс-барітон, Марина Мохрякова (UA) фортепіано, Катаріна Бергман (AU) скрипка, Золтан Алмаші (UA) віолончель, Анна Свенсдоттер (SE) флейта, альтова флейта та жива електроніка, Франциска Велті (CH) сопрано Роман Юсіпей (UA) баян та інші. Ансамблі: Ансамбль перкусійників фрайбурзького музичного університету (DE): Доменіко Мелькіорре (IT/CH), Макс Ріфер (DE), Ніколас Рійд (GB), Сакіко Ясуї (JA/CH), Бернгард Вульф (DE) диригент, арт-директор; НОВИЙ ВОКАЛСОЛІСТЕН АНСАМБЛЬ ШТУТТГАРТ (DE): Сара Марія Сан високе сопрано, Сюзана Лейтц-Лорей ліричне сопрано, Труйке ван дер Поел меццо-сопрано, Даніель Плогер контртенор, Мартін Негі тенор, Жіілермо Анцорена барітон, Андреас Фішер бас; Ансамбль перкусії ОДМА ім. А. В. Нежданової: Михайло Дуров (UA), Тен Чун (CN), Олександр Сосновський (UA), Андрій Шелудяков (UA), Крістіан Орозко (EC) диригент; Ансамбль сучасної музики MD7 (SL): Матей Жупан (SL) флейта, Яже Котар (SL) кларнет, Міхаель Шулер (SL) тромбон, Франкі Кравх (SL) перкусія, Лука Ферріні (SL) фортепіано, Катя Крайнік (SL) альтівка, Ігор Мітровіч (SL) віолончель, Стівен Лой (SL) диригент, Павел Мільхечіч (SL) артистичний директор; Ансамбль SENZA SFORZANDO (UA): Юлія Кузьміна (UA) гобой, Володимир Гітін (UA) кларнет, Крістіан Орозко (UR) перкусія, Олександр Перепелиця молодший (UA) фортепіано, артистичний директор, Володимир Добровольський (UA) скрипка, Євген Довбиш (UA) віолончель; КВІНТЕТ ДЕРЕВ'ЯННИХ ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ КАЗАХСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ ФІЛАРМОНІЇ: Жанат Ерманов (KZ) кларнет, Балжан Сапарова (KZ) флейта, Маліка Міхліна (KZ) гобой, Манарбек Сабітов (KZ) валторна, Алмаз Аширбеков (KZ) фагот; БРАСС КВІНТЕТ MAЖОР КИЇВ (UA): Олег Череватенко тромбон, Ігор Бойчук тромбон, Андрій Шкіль валторна, Дмитро Сіберт тромбон, Віктор Слупскій туба, артистичний директор; ТРІО (PL): Джуліан Папроскі (PL) кларнет, Александра Швігут (PL) фортепіано, Варбара Малколм (PL) скрипка; ТРІО "BAccK" (LT): Ірмантас Андріунас (LT) бірбуне, Аісте .Брюзайте (LT) канклес, Даніел Розов (LT) аккордіон; ДУО MARINER'S WAY (GB): Сюсі Годдер-Уільямс флейта та Кріс Калдвелл кларнет, саксофон; ДУО: Дірк Амрейн (DE) тромбон ЮРГ ГЕННЕБЕРГЕР (CH) фортепіано; ДУО: Дірк Амнрейн (DE) тромбон та Юрг Геннеберѓер (CH) фортепіано; ДУО: Ушія Мартінес Вотана (ES) контрабас & Рісто Вуолане (FN) контрабас та інші.