Біографія: Народилася 11 березня 1964 року в м.Саратові (Росія). У 1983 році закінчила Симферопільське музичне училище за фахом “фортепіано” та 1990 року - Одеську державну консерваторію ім. А.В.Нежданової (нині Одеська державна музична академія ім. А.В.Нежданової) за фахом “композиція” (клас проф. О.Красотова).
З 1991 року викладає композицію в Одеській державній музичній академії ім. А.В.Нежданової.
Отримала І премію Всеукраїнського конкурсу композиторів ім. С.Прокоф’єва (1993), ІІІ премію Міжнародного конкурсу жінок-композиторок (Київ, Україна, 1995).
Відвідала Міжнародні композиторські курси фундації Gaudeamus (Амстердам, Нідерланди, 1994).
У 1995-1996 реалізувала ґрант для післядипломного навчання у Ґілдхольській школі музики та драми (Лондон, Велика Британія). Отримала ступінь з відзнакою мaйстра музики за фахом “композиція” під керівництвом проф. Роберта Сакстона (ступінь затверджено Міським університетом Лондону). Під час навчання отримала шість композиторських премій, включно з Премією ім. В.Лютославського, а два з написаних нею творів були видані цим навчальним закладом як обов’язковий матеріал для виконання на вступних іспитах.
1997 року виграла ґрант для докторату з композиції в університеті Суссекса (Велика Британія).
Брала участь у багатьох міжнародних фестивалях в Україні, Росії, Молдові, Вірменії, Швейцарії, Німеччині, Бельгії, Люксембурзі та Великій Британії, у тому числі в Міжнародному фестивалі сучасного мистецтва "Два дні й дві ночі нової музики" (Одеса, Україна, щорічно з 1997 року) та “Днях світової музики” Міжнародного товариства сучасної музики/ISCM (2000, 2002).
На замовлення написала: балет "Джейн Ейр" - для Лондонського дитячого балету (прем’єра - у Вімблдонському театрі, Велика Британія, травень 1997); "Із низин душі" - для струнного Yggdrasil Quartet зі Швеції (світова прем’єра на Спіталфілдському фестивалі, Лондон, Велика Британія, 1997); "Очікування" - для Сари Волкер та Малколма Мартіно (Вігмор-Хол, Лондон, Велика Британія, сезон 1997/1998); оперу-сцену "Божественна Сара" - для Сари Волкер (Мейфілдський фестиваль, 2000); "Zig-Net-Zag" та "Сім доторків" (1999) - для ансамблю Klangheimlich (Берн та Цюрих, Швейцарія, концертова програма 1999/2000); "Бунт" для оркестру духових - до фестивалю Ґілдхольської школи музики та драми (Лондон, Велика Британія, 2001); “Поза ґравітацією” - для ансамблю Amaltea (Швейцарія, 2001).
Її композиції видавалися Ґілдхольською школою музики та драми (Лондон, Велика Британія), Duma Music Inc. (Нью-Йорк, США), Micropress (Велика Британія) та на компакт-дисках. Має записи на ВВС Radio 3 та New European Radio.
Членкиня Національної спілки композиторів України, Асоціації Нова Музика (Української секції Міжнародного товариства сучасної музики/ISCM), Британської Академії композиторів та композиторів-піснярів.
Твори:
2002 • "EcHorn" ("ЕкГорн") для валторніста та фортепіано: 8`
2001 • "Бунт" для духових та перкусії (2,2,2,2; 2,2,2 2; 2prc): 12` 2001 • "Тріумф адреналіну" для тромбона та перкусії: 8' 2001 • "Діадема" для флейти та арфи: 7'30" 2001 • "Барва" для бандури соло: 5' 2001 • "Поза ґравітацією" на вірші Ґвінет Льюїс (анґлійською мовою) для сопрано, флейти/альтової флейти та фортепіано: 11' 2000 • "Пастка для двох" для саксофона-сопрано та саксофона-альта: 7' 2000 • "…гербарій…музика спогадів…" для скрипки, альта та віолончелі: 8'40" 2000 • "Поза тінню звуку" для скрипки та баяна: 10'40" 2000 • "Dabuba-Pa" ("Дабуба-Па") для скрипки соло: 9' 1999 • "Сім доторків" для фортепіано: 21' 1999 • "Синопсис симетрій" для флейти, скрипки, альта та віолончелі: 11'30" 1999 • "The Divine Sarah" ("Божественна Сара"), опера-сцена на лібрето Майкла Ірвіна (анґлійською мовою) для мецо-сопрано та фортепіано: 26' 1998 • "Ітрон-фоніум" для симфонічного оркестру: 10' 1998 • "Zig-Net-Zag" ("Зіґ-Нет-Заґ") для кларнета/бас-кларнета, віолончелі та 2-х фортепіано: 18' 1997 • "Очікування" на вірші Дженні Фонтана (анґлійською мовою) для мецо-сопрано та фортепіано: 10' 1997 • "Із низин душі" для струнного квартету: 10' 1997 • "Джейн Ейр", балет для малого симфонічного оркестру: 90' 1996 • "Забутий ритуал" для флейти, саксофона-альта, фортепіано та перкусії: 7' 1996 • "Зимова пастораль" на вірші Бориса Пастернака (анґлійський переклад: Лідія Пастернак-Слейтер) для мішаного хору a cappella: 5' 1996 • "Баґатель" для валторни та фортепіано: 4' 1996 • "Сентиментальна серенада" для фаґота та фортепіано: 5' 1996 • "Заплакана осінь" на вірші Анни Ахматової (російською мовою) для сопрано та фортепіано: 10' 1996 • "Курт-ремінісценції" для оркестру духових: 8' 1996 • "Флейтові верс-інверсії" для флейти та магнітної плівки: 7' 1996 • "Memento Vitae" ("Пам'ятай про життя") для малого симфонічного оркестру: 9' 1995 • "Фоніум-фольк" для флейти, скрипки, віолончелі та фортепіано: 9' 1995 • "Флориди" для малого симфонічного оркестру: 14' 1995 • "Дифоніум" для 10 інструментів: 7' 1995 • "N-квартет" для струнного квартету: 7' 1994 • "Непрошіптані слова", камерна кантата на вірші Олени Матушек (українською мовою) для сопрано, флейти та фортепіано: 14' 1994 • "Саксоном. Апологія" для саксофона-альта та ансамблю: 13' 1993 • "Весняні вірші", камерна кантата на народні українські вірші для дитячого хору/перкусії та фортепіано: 15' 1993 • "Екслібрис" для скрипки та симфонічного оркестру: 18' 1992 • "In Modo Sketch" ("На кшталт скетча") для віолончелі та фортепіано: 13' 1990 • Поема-увертюра для симфонічного оркестру: 11' 1989 • "В опозиції" для струнного квартету: 13' 1989 • Фантазія на теми опери Дж. Ґершвіна "Порґі та Бесс" для скрипки, віолончелі та фортепіано: 13' 1988 • "Крик", камерна кантата на прозовий текст Юрія Бондарєва (російською мовою) для баритона, скрипки, віолончелі та фортепіано: 12' 1987 • Соната для скрипки та фортепіано: 22' |